woensdag 23 januari 2013

Haaknaalden potje.

Het was de bedoeling dat ik een uilen potje zou haken, want die had ik gezien op de weblog van Haakmuts
En die vind ik zo leuk!

Dus Oma aan de slag!
Maar mijn potje was te groot inplaats van een Olvarit potje had ik een klein groentenpotje.
Ik dacht: Oma past de steken wel aan... maar dat ging niet zo makkelijk als ik dacht....
Uiteindelijk is het een haaknaalden potje geworden!
Ook wel leuk en het uilen potje komt wel een andere keer ;-)
Ik heb wel voor de eerste keer Bloemetjes gehaakt.
KnutselFrutselOma leert het wel!!


4 opmerkingen:

  1. ondanks dat dit niet je bedoeling was is het toch een mooi en handig potje geworden, altijd makkelijk al je haaknaalden zo veilig bij elkaar
    Wat een schatje is je kleindochter!

    groetjes, tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Tine!

    Ik ben nog maar een beginnende haakster, maar vind het superleuk om te doen!

    Ik heb jouw blog even gelinkt :-)

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De vierkantjes (granny's) zijn er van eenvoudig tot lastig/moeilijk..
    begin bij het begin, een eenvoudige granny, die je gaandeweg met meerdere kleuren kan maken.. google op granny square en je kijkt je ogen uit...
    hier vind je een uitgebreide uitleg voor de basis granny
    http://www.blijmetdraadjes.nl/granny-square-basispatroon/

    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de link Tine!
    Ik heb hem meteen opgeslagen..

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk om je reactie te lezen. Bedankt voor je bericht!
En natuurlijk tot gauw!
Groetjes Ingrid.