maandag 21 januari 2013

Frutseltjes

Zo daar ben ik weer!
 Ben nog steeds aan het knutselen en frutselen.
Natuurlijk eerst met deze blog om uit te vogelen hoe en wat het hier allemaal werkt.
Ik heb inmiddels het tweede beertje gehaakt maar dan in andere kleuren!
Esmée heeft het eerste beertje gekregen en ik wou zelf ook een beertje hebben :-)


Daarna heb ik nog een mobielhoesje voor mijn mannetje gehaakt.


Een boekenlegger voor mijn dochter en voor mezelf.

De boekenlegger en het mobielhoesje heb ik zonder patroon gehaakt.
Nu wil ik aan een groter werkstukje beginnen.
Ik heb iets van een Uilenpot op het internet gezien, dus daar ga ik me aan wagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het heel leuk om je reactie te lezen. Bedankt voor je bericht!
En natuurlijk tot gauw!
Groetjes Ingrid.