donderdag 5 december 2013

Lief en mooi...

Gewonnen... Give Away!
Wat een verrassing!
Ik heb de Give Away gewonnen bij Lief en Mooi!
Een prachtig nostalgisch boekje met superleuke patroontjes uit de oude tijd.
Daar ga ik vast veel haakplezier van hebben.
Dus super bedankt!

Een raamhanger... echt superschattig!

Deze gordijntjes heb ik vroeger ook wel gehaakt!


Voor vandaag wil ik iedereen een hele fijne Sinterklaas toewensen!
Ik hoop dat de Sint en knecht overal een beetje kan komen door deze storm!


Voor ons begint de Sinterklaas pret aankomende zaterdagmiddag bij onze kleindochter in Heerenveen...
Ik ben benieuwd...



9 opmerkingen:

  1. Oh leuk!!! Ik heb ook gewonnen bij haar maar nog niks gezien door de brievenbus...

    Misschien morgen!!!

    Geniet van je tijdschrijft :D

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. owwww ik zag het en wil je dan ook van harte feliciteren xxx liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. proficiat wat leuk dat je gewonnen hebt ..veel plezier er mee ...
    als je de patroontje in een andere kleur haakt geef je er een modern tintje aan ...
    heel veel groetjes ....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dus jij had je eerste kado al binnen.... Fijne pakjes avond.

    Groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat een toffe give away heb je gewonnen. Die patroontjes komen mij bekent voor.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke give away! En natuurlijk gefeliciteerd, je zult de winnaar maar zijn...
    Ik wil je graag helpen met wat eenvoudige breipatroontjes te vinden voor je breirol. Houd je van ajour, of meer van structuur?
    De meeste patroontjes van de adventsjaal zijn wel pittig, alhoewel het dit jaar wel meevalt.. In m'n breideken zitten ook een aantal beginnerspatroontjes...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Elizabeth!
      Ik was ook al een stukje begonnen met die adventsjaal, maar die heb ik maar uitgehaald.... veel te moeilijk voor mij.
      Ik was gisteravond al even begonnen met de breirol en de muizentandjes gedaan en die gingen prima!
      En een stuk of 25 naalden tricosteek en toen wou ik weer die muizentandjes maken ... en het lukte niet.
      Ik geloof dat ik het wel 8 keer uitgehaald heb en opnieuw proberen... maar het lukte gewoon niet.
      Ik denk dat ik te graag wil..... dus eerst maar een ander tussen randje en een makkelijk steekje voor mij...
      Ik vind Ajour prachtig!, maar dat heb ik nog nooit gedaan maar wil het graag leren!
      Of is een structuursteek makkelijker?

      Groetjes Ingrid.

      Verwijderen
  7. Gefeliciteerd met het leuke patronenboekje.En veel plezier op zaterdag. Dat wordt vast een heel leuk feest.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dit bericht, dank je wel! Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk om je reactie te lezen. Bedankt voor je bericht!
En natuurlijk tot gauw!
Groetjes Ingrid.