donderdag 14 november 2013

Kleurtjes!

Kleurtjes!
 
In de folder van de Kruidvat staat een aanbieding van leuke bolletjes acryl van 50 gr in leuke kleurtjes!
Ik zou het eerst niet halen omdat ik nog een kabeltrui en een granny square kleed moet afmaken.
Maar ik kon de verleiding niet weerstaan en heb ze toch gehaald!
 
 
Daar wordt je toch lekker vrolijk van!
Wat ik er van maken ga weet ik nog niet, daar moet ik nog maar eens rustig over nadenken.
Maar stiekem is er al een ideetje in mijn hoofd opgeborreld.
 
Afgelopen week is mijn dochter met haar kleine meisje Esmée weer eens een dagje geweest.
Heel gezellig allemaal!
Ik heb natuurlijk foto's gemaakt, maar het wordt wel steeds moeilijker met die spring in het veld!
 
 
Ze kijkt hier wel een beetje ernstig....hahahaha
Esmée heft hier ook het gehaakte haarspeldje in die Oma voor haar gemaakt heeft.
Maar ze heeft wel zoiets van: wat moet dat gekke ding op mijn hoofd!
En dan trekt ze het er weer af...
 
Ik zal jullie meteen de vorderingen laten zien van de kabeltrui.
Ik ben nu met de laatste mouw bezig en dan is tie klaar!
Chico keurt hem ook regelmatig en is goedgekeurd :-)
 
 
Tot slot nog even gek doen met oma!
Stappen in de zevenmijlslaarzen van Oma.
 

Lekker ding toch!
IK GENIET ER VAN !
 


11 opmerkingen:

  1. Ik heb die bollen in m'n handen gehad en weer teruggelegd, heb nog zóveel bollen. Maar vanmorgen dan toch bij Blokker weer mooie bollen gevonden, zucht....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, zo'n gezellig meisje om je heen :-)
    Ik heb een grote voorraad, vooral veel gekregen spul, ik zou niet weten waar ik het nog moet laten. Ik ben benieuwd naar je ideeën.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat een lekker kind :-) En je bent lekker bezig, dacht nog even dat de trui voor Chico was, hihihihi, zag dat namelijk in de H&M zo schattig ook. Is he wel wat dat garen van het kruidvat? zag het ook staan in de folder maar ben nog niet in de stad geweest en misschien maar beter ook want ik heb nog wel veel liggen hier.....

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het leven toch mooi voor en met een peutertje. Schattig meisje met haar gehaakte haarspeldje.
    De vrolijk gekleurde bolletjes garen komen vast een keer van pas.
    Ik ben benieuwd hoe de kabeltrui is als hij af is.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is je kleindochter gegroeid! Maar ja, dat gaat hard hè bij die kleintjes...
    En je trui is anders ook hard gegroeid, je hebt er de vaart in. Altijd weer mooi zo'n kabeltrui. Leuke foto's met de hond er boven op!

    grtjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha zo een dotje je kleindochter

    je trui gaat geweldig zeg en wat ben je leuk geslaagd

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh, zie ik weer die bolletjes langskomen... :) Ik heb gister gekeken (en ook bij de Blokker) maar heb ze laten liggen. Ik heb nog zóveel liggen dat ik dat eerst maar eens wat meer op moet maken *geeftzichzelfeenschouderklopje* :P
    Leuk je kleindochter met het haarknipje in, genieten he van zo'n hummel. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Owww een wolbolletjes-paradijs hihihihi

    En wat een prachtige kleindochter heb jij!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kleurtjes en jouw trui wordt heel mooi.
    Fijn weekend.

    Groetjes van Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wat een heerlijk dametje is jouw kleindochter... en je trui... mooi, de kabels komen goed uit in die kleur... Kruidvat bolletjes.... ik heb ze nog niet... die van Blokker heb ik laten liggen, heb ik al eerder eens gekocht en die vind ik niet zo prettig.. maar er ligt hier nog genoeg voorraad.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. haha ..ik weet hoe het is .als je langs wol komt ..is altijd een dilemma ....
    kopen we het, of laten het liggen ????
    ik weet zeker dat je er weer iets moois van maakt .
    wat heb je een lieve klein dochter (een popje) .
    en trui is al weer bijna klaar
    heel veel groetjes en een fijn weekend !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk om je reactie te lezen. Bedankt voor je bericht!
En natuurlijk tot gauw!
Groetjes Ingrid.