zaterdag 22 juni 2013

Even pauze...

Het is al even een tijdje geleden dat ik een blogje gemaakt heb.
De tijd vliegt om en ben even druk met andere dingen...
De knutselfrutseloma is niet alleen aan het handwerken, ze fotografeert ook nog!
De laatste tijd best wel wat familiefoto's gemaakt en daar wil ik ook wel een paar van laten zien.

Mijn moeder.

Moeder en dochter.

Moeder en schoonzoon.

Moeder en dochter.

Broer Leo.

Broer en zus.

Dit was een héle kleine selectie foto's van familie bezoekjes van de afgelopen tijd.

Verder vermaak ik me met mijn gloednieuwe smartphone de LG 5.
Ik ben er superblij mee, en je kan er van alles mee: internetten, whatsappen, enz, enz...
Natuurlijk moet ik daar even lekker de tijd voor nemen.

En ik moet nog breien en haken en foto's bewerken... 
Ik kom gewoon tijd tekort!



11 opmerkingen:

  1. Tijd te kort komen is een goed teken ! :-)
    en je hebt hele mooie foto's gemaakt.

    fijn weekeinde,
    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's.
    Ik kom ook altijd tijd te kort.
    Krijg je als je zoveel leuk vindt om te doen.
    Fijne dag.

    Groetjes van Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke foto's!
    is toch heerlik, als je teveel leuk vind, verveel je je niet snel. Als je maar geniet van wat je doet.

    xx Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De foto's zijn prachtig geworden. Logisch dat je niet altijd aan bloggen toekomt met zoveel leuke creatieve ideeën.

    Veel plezier met al je hobby's, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve KnutselFrutselOma, ik wéét dat je even een pauze houdt maar kijk eens op mijn blogje. Ik ga je blij maken denk ik :-)... give-away... weet je wel...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kwam via via op je blog en ik kom jou lekker volgen,dat lijkt me gezellig!!!

    Groetjes Henrike

    www.eendraadjelos.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie familiefoto's!
    Geniet van je rustpauze.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke foto's!
    Je hebt de give-away gewonnen bij me. Kan je even een mailtje doen met je adres en welke kleuren je juist wou? Je had roze gezegd, maar denk niet dat ie helemaal roos moet worden he?

    Xx Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Natascha,

      Wat leuk dat ik de Give Away heb gewonnen!
      Daar ben ik superblij mee!

      Maak er maar een mooi dotje van... Roze, rood, zalm kleur
      Ik vind alles eigenlijk wel leuk!

      Ik heb je inmiddels al een mailtje gestuurd.

      Groetjes Ingrid en nogmaals bedankt!

      Verwijderen
  9. Wat een leuke familie foto's ,
    en wat een leuke blog ik ga je volgen :)
    Groetjes
    Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk om je reactie te lezen. Bedankt voor je bericht!
En natuurlijk tot gauw!
Groetjes Ingrid.